Tekst łatwy do czytania
To jest prosty opis naszej przychodni. Piszemy tu krótkimi zdaniami. Chcemy, żeby każdy nas zrozumiał.
Kim jesteśmy
Nazywamy się Wanmed.
Jesteśmy przychodnią.
Przychodnia to miejsce, gdzie idziesz, kiedy jesteś chory.
W przychodni pracuje lekarz, pielęgniarka i położna.
Pomagamy dzieciom i dorosłym.
Gdzie jesteśmy
Nasz adres to:
Kozińce 9
16-002 Kozińce
To jest w gminie Dobrzyniewo Duże.
Przed budynkiem jest parking.
Parking jest za darmo.
Jest miejsce dla osoby z niepełnosprawnością.
Do budynku wejdziesz bez schodów.
Możesz wjechać wózkiem.
W budynku jest toaleta dla osoby z niepełnosprawnością.
Możesz wejść z psem asystującym.
Lada w rejestracji jest wysoka.
Jeśli siedzisz na wózku, może być Ci niewygodnie.
Powiedz nam o tym. Pracownik podejdzie do Ciebie.
We wrześniu będziemy remontować przychodnię.
Po remoncie lada będzie niższa.
Kiedy jesteśmy otwarci
Pracujemy od poniedziałku do piątku.
Pracujemy od godziny 8.00 do godziny 18.00.
W sobotę i w niedzielę jest zamknięte.
Jak się do nas zapisać
Żeby być naszym pacjentem, musisz wypełnić papier.
Ten papier to deklaracja.
W deklaracji wybierasz swojego lekarza.
Możesz to zrobić na trzy sposoby:
- Przyjdź do nas. Pomożemy Ci wypełnić papier.
- Wypełnij papier w domu i przynieś go do nas.
- Poproś kogoś z rodziny, żeby przyniósł papier za Ciebie.
Zapisanie się nic nie kosztuje.
Jak umówić wizytę u lekarza
Możesz umówić wizytę na trzy sposoby:
- Przyjdź do nas i powiedz, że chcesz do lekarza.
- Zadzwoń do nas.
- Umów wizytę przez internet.
Nasz numer telefonu to:
85 719 93 14
Nasz e-mail to:
wanmed@wanmedpoz.pl
Co robimy w przychodni
- Badamy Cię, kiedy jesteś chory.
- Dajemy Ci receptę na lekarstwa.
- Robimy zastrzyki.
- Robimy szczepienia.
- Pobieramy krew do badania.
- Zmieniamy opatrunki.
- Opiekujemy się kobietą w ciąży.
- Badamy dzieci.
Za te rzeczy nie płacisz.
Płaci za nie Narodowy Fundusz Zdrowia.
Narodowy Fundusz Zdrowia to skrót NFZ.
Kiedy przychodnia jest zamknięta
Kiedy jesteś bardzo chory i przychodnia jest zamknięta:
Zadzwoń pod numer 112.
Ten numer działa zawsze. W dzień i w nocy.
Jeśli nie słyszysz albo nie mówisz
Nie mamy jeszcze tłumacza języka migowego.
Pracujemy nad tym.
Teraz możesz:
- Napisać do nas e-mail.
- Przyjść z osobą, która Ci pomoże.
- Napisać nam kartkę w rejestracji.
Jeśli coś jest dla Ciebie trudne
Powiedz nam o tym.
Chcemy, żeby każdy mógł do nas przyjść.
Zadzwoń albo napisz e-mail.
Czy ten tekst jest dla Ciebie jasny?
Chcemy pisać tak, żeby każdy nas zrozumiał.
Jeśli coś jest niejasne — powiedz nam o tym w rejestracji albo zadzwoń.
Poprawimy tekst.